أرشيف ســكاريت

أرشيف منتديات ســكاريت
 
hmالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 اول طفل اسمه ....google

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Maha
سكروت شغال
سكروت شغال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 536
سنة كام : second year
كلية اية : faculty of medicine
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 15/10/2007

مُساهمةموضوع: اول طفل اسمه ....google   الإثنين يوليو 14, 2008 9:01 pm






]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته]

هذا اول طفل اسمه { google



هذا هو اول طفل اسمه { google } في العالم , على اسم موقع البحث الاكبر في العالم

]وقد قام الاهل باعطاء المولود هذا الاسم نظرا لشهرة موقع google في العالم

بالتسمية بعث للعائلة مجموعة هدايا قيمة للطفل ولهم


يذكر ان العائلة من اصل لبناني , تعيش حاليا في السويد ... وقد تطرقت الكثير من المواقع الالكترونية الى هذا الطفل الذي حصل على اسم موقع انترنت ... وقد سمعنا في السابق عن اطفال تم تسميتهم على اسم لاعبي كرة قدم وفرق كرة قدم وغيرها ولكن على اسم موقع انترنت هذه اول مرة .. وهذا هو الطفل الذي قد يصبح في المستقبل باحث كبير

[]وقد قام الاب بتسمية الابن google , حين كان يبحث الاب في موقع google عن اسم لابنه - المولود الجديد - ولكن حين سئم البحث ومل خطرت على باله فكرة تسمية الابن google





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
blacktiger2010
سكروت شغال
سكروت شغال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 329
العمر : 28
سنة كام : سنه تانيه
كلية اية : طب عين شمس
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الإثنين يوليو 14, 2008 9:48 pm

هههههههههههههههههه
المجانين فى نعيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr.7oKa
سكروت شغال
سكروت شغال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 145
سنة كام : تانية طب :)
كلية اية : شمساووووي على طووووول
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 22/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الثلاثاء يوليو 15, 2008 12:29 am

فكرة مطرقعة وحلوة .... Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
adaway
سكروت جامد
سكروت جامد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 792
العمر : 28
سنة كام : تالتة
كلية اية : طب عين شمس
إحترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الثلاثاء يوليو 15, 2008 2:08 am

على فكرة في تكملة الخبر ده


ان شركة جوجل هاتتحمل نفقة المولود ده لحد تقريبا ما يخلص تعليمه الجامعي

وساعتها اتمنيت ان اسمي يكون hotmail او Micro soft

ِشكؤا اي مها على الخبرالجامد ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
jasmine
سكروت جامد أوي
سكروت جامد أوي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1164
سنة كام : 2nd
كلية اية : ain shams
المزاج : chocolate
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 13/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الثلاثاء يوليو 15, 2008 2:35 am

الخبر جامد جدا و جديد
و الفكره مجنونه فعلا
شكرا يا مها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lolo
سكروت شغال
سكروت شغال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 410
العمر : 29
سنة كام : تالتة
كلية اية : medicine
المزاج : very good
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 13/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الثلاثاء يوليو 15, 2008 8:38 pm

شكرااااااااااا يا مها على الأخبار اللذيذة دى
وفعلا الفكرة جامدة وغربية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nona
سوبر سكروت
سوبر سكروت
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1662
العمر : 29
سنة كام : 3rd year
كلية اية : Faculty of medicine
المزاج : cool
إحترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الثلاثاء يوليو 15, 2008 11:37 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
فعلا لذيذ اوي الخبر ده

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Night dragon
سكروت جامد
سكروت جامد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 763
العمر : 28
سنة كام : ثالثه وربنا يستر
كلية اية : طب عين شمس
المزاج : متقلب المزاج
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 21/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الأربعاء يوليو 16, 2008 6:12 pm

عاشت الأسامي .......اهي دي الأسامي ولا بلاش ........ناس عايشه في الطراوه .........وعلى رأي المثل المجانين في نعيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mazikaali
سكروت شغال
سكروت شغال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 312
العمر : 28
كلية اية : طب
المزاج : كابوتشينو
إحترام قوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اول طفل اسمه ....google   الجمعة يوليو 18, 2008 2:04 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد يا Maha
موضوعاتك غاية فى التميز
و بجد كلها احسن من بعض


منتظر كل ماهو جديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اول طفل اسمه ....google
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قوقل ايرث تقرب الصورة الا ما لا تتوقع انظر بنفسك
» بعض اسرار وخفايا Google
» موقع مشاهد ... نظرة نقية ...لك لا عليك وداعاً يوتيوب
» كم مرة وردت الف الاثنين في القرآن الكريم؟
» دور الخدمه الاجتماعيه فى رعايه الشباب

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أرشيف ســكاريت :: الاخبار :: اخبار الدنيا-
انتقل الى: